16 Şubat 2011 Çarşamba

type='html'>

Arkadaşlar ben Afet (hobibox),

Bugün sizlere buradan, arkadaşım Yıldız adına sesleniyorum. Dün öğle saatlerinde Yıldız'ın annesi Hakkın Rahmetine kavuşmuştur. Annesini kaybetmenin verdiği üzüntü ve acıyla bu haberi paylaşmak bana düştü. Bir süre aranızda olamayacak. Bu yüzden vefalı dost ve arkadaşların merak edebileceği ve bu acılı günlerinde yanında olmak isteyebileceğinizi düşünerek bu elim haberi veriyorum. Kendisinin sizlerden tek bir isteği var, yarın öğle namazına müteakiben kalkacak cenazenin ardından bir "FATİHA" okumanız ve dualarınızı eksik etmemeniz. Yurt dışında ki diğer evlatlarının da cenazede bulunmak istemesi nedeniyle defin işlemi yarın gerçekleşecektir. 

Gülleri çok seven, sevgili "GÜLÜMSER" teyzemize, sizlerin nezdinizde "Allahtan Rahmet, sevgili Yıldız'a ve diğer yakınlarına baş sağlığı diliyorum. 

Nurlar içinde yat "GÜLÜMSER" teyze, mekanın cennet olsun...


View the Original article

0 yorum:

Yorum Gönder