16 Şubat 2011 Çarşamba

type='html'>
Feedjit live traffic sayesinde bloğumuza google ve diğer arama motorlarından gelen ziaretcileri hangi kelime veya soru ile geldiklerini hepimiz tarafından kolayca görebildiğimiz malum ama bazen öyle komik soru ve kelimelerle geliyorlarki insan karşımda olsada cevap versem diyesi geliyor...

İşte benim bloguma goggle aracılığı ile gelenler ve cevaplarım....

GELENLER.................... CEVAPLARIM
ücretsiz motifmatik ...... Nasıl yani ...beleş motifmatik mi ? beleş yok kardeşim bascan 5 tl yi alcan
250 gr kapak kaç tl.....Hayırdır ... biriktirdin tekerlekli sandalye için kapakları sonra niyeti mi
bozdun? yapma.... şeytana uyma.....
adımsayar kaç para...... 10 tl ......
sevgicıkmazı...... yanlış geldin burası mandalıncıkmazı :)
adımsayarkullanan var mı.... Oooo olmamı herkesin bir adımsayarı var
memlekete iyilik yaramaz.....Bencede.. haklısın kardeş iyilik yaramaz bu memlekete
evliya çelebi seyahatnamesi bronşit....Valla sen bu soruyla nasıl geldin bu bloğa anlamış değilim
gelin ve sandalye kaç kilo....hiiii !!! napcan ? gelin sandalyeden kalkamazsa, sandalyeyle birlikte
gelinimi kaçırcan ?....
izmir'de buzdolabı süsü fabrikaları.... bak şimdi ben de merak ettim böyle fabrika var mı acep
kaplumbağa tatlısı....hiç duymadım.. ilginç... araştıralım bakalım...
buzdolabı süsleri durur.... durur; tabi bi yere gitmez .....
alışverişe gitip 1 kg domates gibi oyunlar....saçmalama çocuğuna doğru dürüst oyunlar öğret
yumurta yemeyen çocuklar... işte çocuğu yumurta yemiyor diye üzülen bir anne ve google'dan
yardım arıyor....ahhhh canııım deli eder bu çocuklar insanı
kaunos diye bir yer var mı...vallahi billahi var.... gittim ben
5 çayıma ne pişirsem... güzelim blogum emrine amade seç beğen bir sürü tarifim var olmadı
arkadaşlarımın bloglarınada bi göz at.
Özlem gün ortaca kim....Kimiş buldun mu ?
gizli bahçe oda kokusu izmirde nerde bulabilirim.... Kemeraltında var. Bak şimdi Konak'tan birincibeyler sokağına gir sokağın sonundan sağa dön orada Aktaş kolanyaları satan bir yer var
selamımı söyle bulursun.
çok çok eski tığişleri....Bilseydim çok çok çok eski tığişleri aradığını eski dantellerimi inan ki bloguma koyardım bak şimdi üzüldüm
kek tarifi....hahhh işte bana bunlarla gelin :)


View the Original article

0 yorum:

Yorum Gönder